Klacht: Geen cash back ontvangen opgelicht

op 31 januari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb zojuist een philips lumea apparaat met 80euro cashbak besteld waarvan ik de cashback niet ontvangen heb . heb in midden van novenber besteld en gegevens ingevuld om cashback te ontvangen. En heb een mail ontvangen van goedkeuring en dat ik binnen 4 weken 80 euro zou ontvangen. Nou 4 weken voorbij en heb niks ontvangen, dus ik wacht nog 2 weken af en ging contact op nemen via Philips chat en en mevrouw zij dat vanwegen feestdagen er vertraging is en dat ik nog 8weken moest wachten na 8weken weer niks nam ik weer contact op dit keer een meneer en zegt dat ik het wel heb ontvangen in november klopte niks van ik keek voor de zekerheid op mij afschriften en idd niks ontvangen en neem weer contact op dit keer een mevrouw en zegt dat ik uitbetaald ben in december klopt er helemaal niks van . mevrour vroeg mij rekening nummer en zij dat ik de verkeerde nummer heb aangegeven . alle informaties waren goed ingevuld behalve mijn rekening nummer. Kan tog niet ik gebruik al jaren de zelfde rekening en nergens doe ik t fout behalve bij fhilips en mevrauw verbind me door naar registratis buro van cashbachs waar ze uitbetalen weetje wel en mevrouw belt me en zegt dat ik verkeert heb ingevuld enn beweert gewoon dat ik lieg ze was zo bijdehand aan de telefoon en dat ik pech heb. Nou ja zeg dit slaat tog nergens op dat ze mensen gewoon op lichten en leugens verzinnen om niet uitbetalen ik voel me echter op gelicht Mevrouw was zo overtuigt dat ik het uitbetaald heb gekregen we kwamen en niet uit en ze hing zomaar op kijk hoe ze met klanten omgaan ik ben toch niet achterlijk dat ik een ander rekening nummer opschrijf. Philips is gewoon een OP lichter

Ik ben pas tevreden waneer ze mijn 80 euro cashback storten en ze hun excuses aanbieden. Ik ben gaan kijken op internet wie er allemaal zijn op gelicht nou ik ben niet de enige . nooit meer pfilips. Klanten zijn geen koning maar zijn strond onder hun schoenen .ik ben hier niet klaar mee ik neem een advocaat van op lichting en dat ik niet de enige ben ze hebben overal een excuses voor

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sibel 90