Klacht: Geen bus, naar huis moeten lopen

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23:07 moest ik de (laatste) bus van halte Van Tilburg in Nistelrode naar Oss hebben (lijn 157). Voor de zekerheid was ik rond 22:50 al bij de halte. Na ruim 3 kwartier gewacht te hebben en meerdere malen 9292 geraadpleegd te hebben (waar geen storing stond aangegeven), heb ik terug naar Oss moeten lopen (bijna 2 uur lopen, ik ben nu nét thuis). Ik kan u vertellen, in deze kou 2 uur moeten lopen (mét een voorhoofdsholteontsteking) is géén pretje.

Gewenste Oplossing:

Ik vind een (financiële) tegemoetkoming in dit geval op zijn plaats. Arriva mag contact met mij opnemen om tot een overeenstemming te komen. Mijn mail adres is merijn0603@hotmail.com

Met vriendelijke groet,
Merijn Smits

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bevroren ziel,

In verband met de weersomstandigheden hebben we niet goed kunnen rijden in Noord-Brabant en zijn veel lijnen uitgevallen.

Een tegemoetkoming is helaas voor jou niet mogelijk. Er wordt geen geld terugbetaald of gecompenseerd als er sprake is van overmacht. Bijvoorbeeld bij extreme weersomstandigheden of een stroomstoring. De voorwaarden kun je hier lezen: https://www.arriva.nl/noordbrabant/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm?regioid=102215.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Bevroren ziel