Klacht: Geen bus, naar huis moeten lopen

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 23:07 moest ik de (laatste) bus van halte Van Tilburg in Nistelrode naar Oss hebben (lijn 157). Voor de zekerheid was ik rond 22:50 al bij de halte. Na ruim 3 kwartier gewacht te hebben en meerdere malen 9292 geraadpleegd te hebben (waar geen storing stond aangegeven), heb ik terug naar Oss moeten lopen (bijna 2 uur lopen, ik ben nu nét thuis). Ik kan u vertellen, in deze kou 2 uur moeten lopen (mét een voorhoofdsholteontsteking) is géén pretje.

Ik vind een (financiële) tegemoetkoming in dit geval op zijn plaats. Arriva mag contact met mij opnemen om tot een overeenstemming te komen. Mijn mail adres is merijn0603@hotmail.com

Merijn Smits

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:51 geantwoord

Beste Bevroren ziel,

In verband met de weersomstandigheden hebben we niet goed kunnen rijden in Noord-Brabant en zijn veel lijnen uitgevallen.

Een tegemoetkoming is helaas voor jou niet mogelijk. Er wordt geen geld terugbetaald of gecompenseerd als er sprake is van overmacht. Bijvoorbeeld bij extreme weersomstandigheden of een stroomstoring. De voorwaarden kun je hier lezen: https://www.arriva.nl/noordbrabant/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm?regioid=102215.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Bevroren ziel