Klacht: Geen bus bij N843/Daver richting Tiel

op 24 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend stond ik te wachten bij busstop N843/Daver op bus 46 richting station Tiel. Deze bus zou vertrekken om 11.52 uur, maar omdat de bussen bij deze busstop vaak te vroeg zijn was ik er al om 11.40 uur. Toen om 11.55 uur de bus er nog steeds niet was ben ik overgestoken en heb ik bus 46 richting Vianen genomen (deze vertrok netjes op tijd om 11.58 uur). Omdat er voor mij twee manieren zijn om op tijd bij mij bestemming te komen was dit geen probleem. (Ik was uit eindelijk toch te laat door vertraging van de bus waardoor ik mijn overstap op de trein miste, maar daar gaat deze klacht niet over.) In de bus richting Vianen (die dezelfde route rijdt als de bus richting Tiel) zijn we de bus richting Tiel ook niet tegengekomen dus het was niet zo dat de bus die ik origineel nodig had vertraging had opgelopen. Dit is niet de eerste keer dat de bus richting Tiel nergens te bekennen is dus ik vond het tijd er melding van te maken.

Als de bussen om aangegeven tijden rijden en als ze überhaupt rijden. Ook wil ik weten waarom de bus er niet was en waarom dat vaker zo is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 24 september 2016 om 13:56 geantwoord

Beste Nadia,

Niet leuk om te lezen dat je vanmorgen te laat was doordat lijn 46 vertraging had. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik heb je klacht intern doorgegeven aan de desbetreffende vestiging waar het verder intern wordt uitgezocht. Tevens heb ik de rit gegevens van de bus erbij gezocht van vanmorgen. Ik zie dat de bus 9 minuten vertraging heeft gehad vanmorgen. Excuses dat je hierdoor te laat was vanmorgen. Ik hoop dat je snel verbetering gaat merken.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Nadiavl