Klacht: Geen bus

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus rijd voor tijd weg of komt helemaal niet opdagen. en als er bus er dan is is het een 8 meter. Hierdoor missen wij onze eerste les en hebben wij gedoe op school. Dit is in Vorden

Als de bussen pas weggaan op de tijden dat ze echt weg moeten gaan ( wachten op de trein) ook zou het fijn zijn als ze in spits uren grote bussen inzetten zodat teminste iedereen van de haltes mee kan

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Annemare, Dat is niet zo mooi om te lezen! Om dit te melden in de regio heb ik de volgende gegevens van je nodig. - Om welke buslijn gaat het? - Wat is je opstaphalte? Met vriendelijke groet, ^Jimmy Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Annemare

6 maanden geleden - Onze buslijn is 51 en wij stappen op bij vorden station

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 12:56 geantwoord

Beste Annemare,

Bedankt voor je aanvulling! Ik ga het melden in de regio.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Annemare