Klacht: Geen bus

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hallo Fabienne123, De dienstregeling is sinds 10 december veranderd. Ik heb ook geen lijn 611 om dat tijdstip staan. Waar ging je normaal altijd heen? Dan kijk ik voor je wat er nu rijdt. Groet, Zoë Team Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fabienne123

1 maand geleden - Ja dat klopt inderdaad. Kijk anders op 9292ov en dan van sprangweg hoeven naar hogeschoollaan breda om 7.43. Staat er gewoon. Maar die bus komt al hele week niet opdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dankjewel voor je aanvullende informatie.

Ik heb meerdere meldingen ontvangen over deze lijn vandaag en inmiddels ook uitgezet naar de regio. We hebben de bus wel in de planning staan dus waarom deze niet komt durf ik je niet te zeggen. We hebben de klacht doorgestuurd naar de regio met de vraag dit te bespreken.

Ik ga er dan ook vanuit dat je morgen de bus weer kunt nemen zoals gewend.

Met vriendelijke groet,

^Zoë

Alle klachten die gemeld zijn door Fabienne123