Klacht: Geen bus

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vannochtend stond ik om 0804 uur te wachten op mijn bus ( Lijn 40 bushalte brewerstraat te simpelveld) Maar helaas kwam de bus van 0811 uur niet opdagen. Dit had als gevolg dat ik mijn belangrijke afspraak om 0900 uur heb gemist. De volgende bus kwam pas om 0841 uur, dit is de reguliere tijd. Toen ik de buschauffeur vroeg wat er aan de hand was had hij geen idee en wist hij niet dat dit speelde.

Gewenste Oplossing:

Tegenmoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jordy,

Dat is niet zo mooi om te lezen. Erg vervelend dat je hierdoor je afspraak hebt gemist. Ik heb helaas niet kunnen achterhalen wat hier de reden van is. Ik heb het gemeld in de regio. Onze excuses voor het ongemak! Voor een tegemoetkoming zul je het contactformulier moeten invullen op onze website: http://bit.ly/2exK7Cj

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jordiiz