Klacht: geen boeking wel betaling

op 15 juli 2017 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ,
ik heb voor 3 personen geboekt op 5/9/17.
Ten einde van de boeking werd wel een betaling uitgevoerd en bevestigd maar kreeg echter geen bevestiging van de boeking.
Na jullie telefonisch contact werd mij gevraagd dit op mail te zetten.
Mijn bank instelling werd hiervan op de hoogte gebracht en beschouwt dit als een fraude.
Volgende gegevens zijn van toepassing voor nazicht Touil Abdelkader 01/01/46 bank rekening BE 52220050573109
bedrag van 221.50€ werd afgehouden emn mag op volgende rekening nr gestort worden.

Dit gebeuren had als gevolg dat ik een nieuwe boeking moest uitvoeren en de prijzen duurder waren.

mvg,

Touil A.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samira Touil