Klacht: geen bezorging vandaag

op 27 juli 2015 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vrij genomen de hele dag en een verhuislift geregeld maar het is nu 18.39 en nog steeds niets. Ze zouden tussen 14 en 18 bezorgen. Bestellingen van de Wehkamp

Als ik mijn bezoeging vandaag of morgen binnen heb

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected]me over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 29 juli 2015 om 16:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Delea.

We vinden het vervelend dat uw zending niet tijdig is bezorgd en danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen en dat klanten tijdig worden geïnformeerd over enige wijzigingen bij hun zending.

U order was manco gemeld in ons systeem. Dat kan betekenen dat u order niet op de juiste plek stond, of dat de auto vol was.
Normaliter krijgt u daar direct een bericht van onze klantenservice. In u geval kreeg u later bericht van ons.
Wij willen graag onze excuses aanbieden voor het feit dat u onnodig heeft moeten wachten op u bestelling.

Bij nader onderzoek is gebleken dat u zending afgeleverd is.
In uw klacht wenst u behalve de levering geen andere oplossing. Met deze voltooid achten wij u klacht als afgehandeld.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

[email protected] Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ferdau