Klacht: Geen bezorging op de Zoutlaan in Oudenbosch.

op 06 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Weer opnieuw geen bezorging op de Zoutlaan in Oudenbosch.

Als ik de folders van deze week (week 40) alsnog ontvang!

Ook de andere bewoners zijn dan misschien een beetje tevreden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:17 geantwoord

Geachte heer van Meer,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend dat de bezorging niet naar wens verloopt. Wij doen ons uiterste best om de folders bij u in de brievenbus te krijgen. Helaas kunnen wij de folders niet naleveren,

Om geen aanbieding te hoeven missen kunt u kijken op www.spotta.nl of via de spotta app.

Spotta klantenservice

Heeft op 07 oktober 2017 om 05:14 geantwoord

Iedere keer komen jullie als reactie met het zelfde 'domme geleuter'.

Bericht van Spotta

7 dagen geleden - Geachte heer Van Meer, Bedankt voor uw reactie. Wij doen echt ons best om de folders elke week netjes in uw brievenbus te bezorgen. Het kan zo zijn dat dit, door omstandigheden, een keer niet gebeurt, waarvoor wij onze excuses aanbieden. Mocht u de folders de volgende week wederom niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit nogmaals bij ons te melden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Ing. Jan

6 dagen geleden - Weer ‘dom geleuter’ van jullie. Hebben jullie dat ‘domme klantonvriendelijk geleuter’ al eens onder de aandacht van jullie adverteerders gebracht? En weten jullie adverteerders al dat het mogelijk is dat jullie folders met hun advertenties in de containers voor ‘oud papier’ of ‘rest afval verdwijnen’? En weten jullie adverteerders al dat als jullie een melding krijgen ‘er zijn weer geen folders bezorgd’ jullie die niet alsnog willen bezorgen’?

Alle klachten die gemeld zijn door Ing. Jan