Klacht: Geen bezorging op afgesproken dagQ

op 09 december 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Gisterenmiddag rond de klok van 3 een kaart en ballon besteld via Greetz. Ik ben van Greetz gewend (toen ze nog met Postnl samenwerkte) dat ze alles netjes op tijd leveren. Deze zou vandaag tussen 8.00 en 20.00 uur geleverd worden. Expres heel de dag thuis geweest en niemand gezien. Zie opeens dat je via de site de track & trace kunt doen. Het pakket is alleen pas afgegeven en verder nog niks mee gedaan! Daar sta ik morgen mooi dan met lege handen. En bedankt!

Ik ben tevreden als jullie het pakket terug roepen en ik volledig mijn geld terug krijg! Ik heb morgen de verjaardag 150 km verderop! Wat moet ik met een ballon en kaart voor iemand waar ik voorlopig niet meer kom! Ik heb ruim 30 euro achter gelaten bij jullie! Dan verwacht ik toch ook dat het op tijd hier is!

P.S. Ga aub weer met postnl samenwerken! Daar was het tenminste goed geregeld!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 12 december 2017 om 21:20 geantwoord

Beste Linda,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat het pakket tot op heden nog niet is bezorgd. Wij werken al een tijd samen met onze koeriersdienst Packs, welke zijn uiterste best doet. Natuurlijk kijken we graag voor je na wat er fout is gegaan en uiteraard naar de compensatie. Kun je ons het ordernummer sturen van je bestelling? Greetz Eline

Reactie van de melder van de klacht Linda80

9 maanden geleden - Kaartnummer UC4SXPQT3B Cadeaunummer V6NDN2T2WB