Klacht: Geen bezorging folders al 3 weken niet

op 25 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Dit is al de 3e week op rij dat er in Meppel geen folders worden bezorgd.
Dit gemeld bij Spotta en ik krijg geen antwoord. Het antwoord wat ik lees bij andere klachten over de bezorging hoef ik niet. Ik wil graag folders in mijn hand hebben zodat wat ik wil kopen de bladzijde uit kan scheuren.

En antwoord waarom er 3 weken al niet bezorgd is en zorgen dat de folders weer bezorgd worden en de betreffende bedrijven hum geld terug te geven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 juli 2017 om 14:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Wijbenga,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Heeft op 27 juli 2017 om 20:00 geantwoord

ik heb aangegeven dat ik de reden wil weten waarom er geen folders zijn bezorgd en ik krijg het standaard antwoord. En nee ik lees de folders NIET in de app ik wil papieren folders zodat ik pagina's kan uitscheuren. En ik ga niets uitprinten. De folders zijn wel verstrekt door de bedrijven. Waarom mag ik niet weten waarom de folders NIET bezorgd zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door pieppiep