Klacht: Geen bezorging folderpakkeg

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Vervelend dat het nu niet goed gaat, wij gaan dit verder oppakken richting de bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 juli 2017 om 08:59 geantwoord

Vorige week heb ik het pakker ontvangen en was daar blij mee. Maar deze week elke dag in mijn brievenbus gekeken: maar geen Spottapakket. Helaas!

Alle klachten die gemeld zijn door Foldersbrik