Klacht: geen bezorging

op 05 september 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Op 4 sept. zou een felicitatieballon afgeleverd moeten worden. Besteld bij Greetz ter waarde van over de 20 euro. Om 16.46 uur 4 sept. berichtje op de mail. Het was bezorgd Niets ontvangen. Na een lange wachttijd in de chat werd keurig geholpen met de mededeling het is afgeleverd bij achterhuis 53. In de brievenbus geen afleverkaart. Dezelfde avond de buurt op door haar ouders. Niemand had ook maar iets ontvangen. het betrof een woonvorm. Vandaag getracht telefonisch in contact te komen met Greetz. een onmogelijke opgave. Je komt er niet door. Dus weer in de chat wachtrij 17 en bij 3 gekomen werd ik er uitgegooid en weer naar wachtrij 14. Geweldig. na ruim 2 uur werd ik keurig te woord gestaan zoals het hoort. maar geen antwoord op mijn vraag. Ik wilde geld terug. Kortingscode terug gehad ter waarde van het betaalde bedrag. Is een oplossing maar de teleurstelling was groot voor de jarige een zeer bijzonder meisje.
Reeds eerder dit ervaren met andere ballon maar ook met meerdere kaarten dat ze niet bezorgd zijn. TIP: voor directie GREETZ; zorg voor een betere bereikbaarheid en een snellere chatservice.
Dit is een klacht die ik meer lees en doe er dan iets aan zou ik zeggen.

Kortingscode had wel verdubbeld kunnen worden. Bijna alleen maar teleurstellingen. Iemand van het MT mij bellen zou ook fijn vinden waar ik mij ongenoegen kan uitspreken over GREETZ.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 06 september 2018 om 13:58 geantwoord

Beste Jan,

Hartelijk dank voor je melding. Ontzettend vervelend dat je bestelling niet is bezorgd bij de ontvanger, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. In ons systeem zie ik dat er inmiddels contact is geweest en dat je tot een oplossing bent gekomen met mijn collega. Excuses dat het zo mis is gelopen en ook onze welgemeende excuses voor de slechte bereikbaarheid. We werken er hard aan om dit te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag. Greetz, Maria

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Guichelaar