Klacht: Geen bezorging

op 20 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 21 februari 2018 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Stroombergen,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend dat de bezorging niet naar wens verloopt.
Zoals wij telefonisch besproken hebben blijven wij ons best doen om de folders weer in uw brievenbus te krijgen.
Ondertussen kunt u via www.spotta.nl de folders inkijken. U hoeft dan geen aanbieding te missen.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hanjan45