Klacht: geen bezorging

op 30 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Onze wijk 1067AR heeft al weken geen folders meer gehad

als ik weer iedere week folders krijg

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht elvries

2 weken geleden - Tuurlijk heb ik hem deze week wel gehad, maar een straat verder weer niet!

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 juli 2017 om 13:21 geantwoord

Geachte mevrouw De Vries,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet op de juiste dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of wederom niet op tijd? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door elvries