Klacht: Geen bezorging

op 19 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 3 weken geen folders gekregen, laatste twee weken een melding gemaakt maar krijg niet het idee dat er wat mee gedaan wordt

Gewenste Oplossing:

Betrouwbare bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 juli 2017 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Arens,

Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag.

Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lois Arens