Klacht: Geen bezorging

op 27 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Wij hebben al weken geen spotta folders ontvangen op postcode 7556 pl hengelo .hopen dit gauw weer te mogen ontvangen

Snel te mogen ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 16:35 geantwoord

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

met vriendelijke groet,
klantenservice Spotta

Heeft op 29 juni 2017 om 09:52 geantwoord

Het is al donderdag en heb nog niks al weken niets ontvangen

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Meer, Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion van der meer