Klacht: Geen bezorging.

op 04 juli 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I.p.v. de Telegraaf het AD in de bus gekregen. Dit komt vaker voor.

Gewenste Oplossing:

Iedere dag de Telegraaf ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juli 2019 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Schop,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u gisteren de verkeerde krant in de brievenbus heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact op genomen met de bezorgdienst om dit bespreken . Zij zullen de bezorger hierop aanspreken.

Wij vertrouwen erop dat u de Telegraaf weer iedere dag bezorgd krijgt.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door wschop