Klacht: Geen bezorging

op 19 december 2012 over Spotta in de categorie Reclame

Geen bezorging van de wekelijkse folders.
Deze folders moeten op zijn laatst dinsdag avond zijn bezorgd. Helaas nog niets ontvangen.
Dinsdagavond is eigenlijk ook al erg laat, omdat de folders dinsdagochtend ingaan, en al,e aanbiedingen dan meestal snel weg zijn. Zeker als je pas woensdag kunt gaan

Folders bezorgen voor dinsdagochtend

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 december 2012 om 14:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Consumentenservice

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Gehema