Klacht: Geen bevestiging van verhuizen

op 05 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Op 19 juni heb ik een klacht geplaatst, waar reactie opgekomen is door Femke (Webcare ING).
Tot op heden heb ik echter nog geen bevestiging vanuit KPN ontvangen of mijn ‘probleem’ is opgelost.
ING kantoor Helmond zou me laten weten (een bevestiging sturen of telefonische contact opnemen) wanneer de verhuizing goed was doorgezet ditmaal. Dit is alweer ruim 2 weken geleden en ik heb nog steeds geen enkele reactie ontvangen!
Is de verhuizing van de Groeirekening nu wel of niet gelukt??

Als ik een bevestiging ontvang van de ING dat de Groeirekening van mijn nichtje nu op het juiste adres staat ingeschreven zodat ik de post ontvang ilv de nieuwe bewoners van mijn oude huis.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 05 juli 2016 om 18:52 geantwoord

Hoi Rick,

Ik kan me goed voorstellen dat je nu wel eens wilt weten of alles goed aangepast is. Zoals ik uit jouw bericht begrijp gaat het om de Groeirekening op naam van je nichtje. Jammer genoeg kan ik dan uit jouw verzoek, ook al heb je deze ooit jaren geleden geopend, niet checken of het is aangepast. Dit mag alleen uit opdracht van de wettelijke vertegenwoordiger die bij ons bekend is. Hij of zij mag ons altijd even bellen, chatten of via Facebook/Twitter een privébericht sturen. We kunnen het dan controleren!

Vriendelijke groet,

Julita
ING Webcare

Bericht van ING

8 maanden geleden - Beste Rick, Ik snap oprecht dat je het geregeld wil hebben. Zoals gezegd mogen wij alleen in opdracht van de wettelijk vertegenwoordiger checken of de adreswijziging is doorgevoerd. Dit zou ik met alle liefde doen en de gegevens erbij halen, maar dat mag alleen in opdracht van je broer in dit geval. Als je hem verzoekt contact op te nemen met ons via telefoon, social media of chat, gaan we het graag uitzoeken, maar in opdracht van jou mag ik dit helaas niet. Ik hoop dat je dat begrijpt. Vriendelijke groet, Roos Webcare ING

Heeft op 08 juli 2016 om 12:21 geantwoord

Julita (en alle anderen die nog gaan volgen),

mijn broer (de wettelijke vertegenwoordiger) heeft:
1: al gebeld naar ING, op verzoek van ING Helmond en
2: zich gemeld en gelegitimeerd bij ING Helmond op kantoor

Leg het probleem niet bij ons, maar ga het intern oplossen!
Kijk in jullie systeem, bel met kantoor Helmond (vraag naar mevrouw vd Heijden) en zorg dat het geregeld wordt.
Mijn geduld is inmiddels op. Bij geen bevestiging of de verhuizing nu wel of niet is gebeurd, ben ik genoodzaakt om een andere stap te gaan ondernemen.

Mvg,
Rick de Rooij