Klacht: geen bevestiging na ideal betaling

op 30 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 30 mei 2016 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vierbergen, u geeft aan een bestelling te hebben gedaan. Deze is helaas niet terug te vinden in uw klantdossier. Ik stel u voor een betalingsbewijs te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Onze financiële afdeling kijkt deze dan met spoed voor u na. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door marieke vierbergen