Klacht: Geen bestelling te zien op het overzicht!

op 20 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 december 2017 een bestelling gedaan en betaald een bedrag van
68,80 euro.
naar rekeningnr. NL59ABNA 0626226163
omschrijving 6168767278 0030002511661512 litb-26835045
000399light/mini in the Box

transactiereferentie 11-12-2017 11.34 0030002511661512
EPAY

Gewenste Oplossing:

Wil natuurlijk mijn pakketje ontvangen, betaal niet voor lucht.
Mijn bestelling is totaal niet te vinden bij de bestellingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 20 december 2017 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant Ria Vos,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2017-12-16 is verzonden via UBI Smart Parcel-EU. Het referentienummer is LB000654705BE. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2018-01-13. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
William
lightinthebox.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rino0207