Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 28 september 2015 over 6deals in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel 2 iPhone hard case hoesje ca 3 weken geleden en betaal euro 15.80 per creditcard. De bestelling heb ik nog steeds niet en de mails die ik hierover heb gestuurd worden niet beantwoord.

Gewenste Oplossing:

Na de levering van de betaalde producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 6deals over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 6deals in behandeling genomen

Bericht van 6deals

1 jaar geleden - Beste Rob Bastiaanssen, Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben direct contact opgenomen met de leverancier en deze gaf aan dat uw bestelling reeds is verstuurd. Uw bestelling komt uiterlijk aanstaande Woensdag aan. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice 6deals

Bericht van 6deals

10 maanden geleden - Beste Rob Bastiaanssen, Enige tijd geleden heeft u aangegeven dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Volgens onze gegevens is deze inmiddels geleverd, is dit correct? In afwachting van uw reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Bastiaanssen