Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 16 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Annabella13345

1 maand geleden - Bestelling nummer is-- 7660865615093002 van 23,76€ van 27.11. Tweede bestellingen van 62,83€ op 28.11 is 66621453160040093 Derde bestellingen van 84,14 op 4,12 is-- 66647711170030002 Hoop dat opgelost wordt Groetjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 december 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Ana Petrovic,

Sorry maar dit zijn geen bestelnummers van ons. Daarnaast als u wat besteld bij ons duurt het met de voordeligste verzenmethode tot 16 werkdagen voordat iets bezorgd wordt uit China.

Mvrgr

Maartje Jansen
Klantenservice LITB

Geachte Ana Petrovic,

Sorry maar dit zijn geen bestelnummers van ons. Daarnaast als u wat besteld bij ons duurt het met de voordeligste verzenmethode tot 16 werkdagen voordat iets bezorgd wordt uit China.

Mvrgr

Maartje Jansen
Klantenservice LITB

Alle klachten die gemeld zijn door Annabella13345