Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 16 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Annabella13345

1 maand geleden - Bestelling nummer is-- 7660865615093002 van 23,76€ van 27.11. Tweede bestellingen van 62,83€ op 28.11 is 66621453160040093 Derde bestellingen van 84,14 op 4,12 is-- 66647711170030002 Hoop dat opgelost wordt Groetjes

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 december 2017 om 11:12 geantwoord

Geachte Ana Petrovic,

Sorry maar dit zijn geen bestelnummers van ons. Daarnaast als u wat besteld bij ons duurt het met de voordeligste verzenmethode tot 16 werkdagen voordat iets bezorgd wordt uit China.

Mvrgr

Maartje Jansen