Klacht: geen bestelling gehad

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 12-5-2020 heb ik een aantal spullen besteld met order nr 301137923

helaas heb ik die niet ontvangen die zouden 22-5-2020 verstuurd worden

heb een mailtje gestuurd maar niets gehoord hoop nu wel antwoord te
krijgen

groetjes

Gewenste Oplossing:

als ik mijn spullen heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VoordeelVanger.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VoordeelVanger.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VoordeelVanger.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VoordeelVanger.nl

Heeft op 22 mei 2020 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank voor uw bericht.

Wij hebben een gemiddelde levertijd van 10 werkdagen, daar er enkele feestdagen tussen zitten kan het zijn dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen.
Wij zien in het systeem dat uw bestelling op dit moment klaar wordt gemaakt voor verzending.
Zodra het pakket ons magazijn verlaat ontvangt u een mail van ons met de track en trace.

U heeft 5uur geleden een bericht gestuurd, wij hebben een gemiddelde reactie tijd van 2 werkdagen.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Team VoordeelVanger.

Alle klachten die gemeld zijn door jopie dijkman