Klacht: Geen bereik

op 18 juli 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 23 juni j.l heb ik via Hollands Nieuwe een abonnement afgesloten. Vanaf de ingangsdatum tot heden heb ik geen telefonisch bereik thuis. Nu heb ik al vele malen met Hollands Nieuwe gebeld hierover en zij hebben mij doorverwezen naar Vodafone omdat het netwerk van Vodafone gebruikt wordt. Bij Vodafone wijzen ze me weer terug naar Hollands Nieuwe omdat ik met hen een abonnement heb afgesloten. Klinkt ook logisch. Bij Vodafone was men zo vriendelijk een meting uit te voeren en de conclusie was inderdaad dat wij in een gebied wonen waar geen tot heel slecht bereik is.
Weer terug naar Hollands Nieuwe. Vele excuses voor het ongemak, maar daar is het tot op heden dan ook bij gebleven. Men zou ons een voorstel doen ter compensatie/opzegging abonnement o.i.d. maar tot op heden niets meer gezien of gehoord van Hollands Nieuwe. Vele beloftes maar men doet echt helemaal niets. Kennelijk maken ze zich niet druk om dat ene abonnement. Voor mijn klanten ben ik echter thuis telefonisch niet te bereiken. Tot ieders frustratie.

Opzegging lopende en onlangs afgesloten abonnement bij Hollands Nieuwe met compensatieregeling.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Emmajessie9698