Klacht: Geen bediening

Louvanrekum op 07 januari 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Erg lang moeten wachten voor dat er iemand na de kassa kwam wou alleen ma daglenzen ophalen ma ze zei erg onvriendelijk dat ik nog moest wachten ze was druk dus na ruim tien min weg gegaan en dit is zeker niet de eerste keer in Zevenaar

Gewenste Oplossing:

Dat ze toch iets meer personeel neer moeten zetten op vrijdag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 07 januari 2020 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Louvanrekum,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het erg naar om te vernemen dat de wachttijd langer dan gewoonlijk is geweest. Daarvoor onze oprechte excuses.

Ik zorg ervoor dat dit wordt geregeld en dat wij zo spoedig mogelijk extra personeel hebben staan in de winkel in Zevenaar!

Met vriendelijke groet,
Lisanne
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Louvanrekum