Klacht: Geen auto op vliegveld

op 29 mei 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Via vueling site een auto gehuurd bij onze vlucht van Barcelona naar Sicilie.(Catania) dit via Rentalcars.com.
De autoverhuurmaatschappij was HERTZ.
Na twee uur wachten in de rij werden we geholpen.
Ondanks de voucher waar Hertz op stond werd er ontkend dat er een auto gehuurd was.Er was geen medewerking voor enige oplossing.
De medewerkers van Hertz waren zeer gestrest.
Wij hebben een auto moeten huren bij een ander verhuurbedrijf.
H.S. de Jong.

Het is gebeurd; ik kan niet meer tevreden gesteld worden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 16 juni 2017 om 12:06 geantwoord

Geachte heer De Jong,

We willen u graag bedanken om contact met ons op te nemen.

Het spijt ons dat we niet konden voldoen aan uw verwachtingen ten aanzien van onze service en we bieden dan ook onze verontschuldigingen aan voor het bezorgde ongemak.

We hebben contact opgenomen met ons kantoor in Catania verantwoordelijk voor onze dienst om dit incident te melden en de nodige maatregelen te nemen om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt.

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, uw feedback over onze prestaties helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. We willen u dus graag nogmaals bedanken voor uw reactie.

Hertz Customer Services

Deborah Ottevanger

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]