Klacht: Geen antwoord op mails of telefoon

op 16 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij moeten op 6 juni ons resterend bedrag betalen voor ons huisje e in Frankrijk. Mijn vraag is en dit wou ik via telefoon doen of het mogelijk was om dit een week te verschuiven omdat de grenzen pas zouden open gaan op 8 juni.Ik w8l gewoon zekerheid eer ik mijn volledig bedrag volledig betaal .Ikwil mijn geld niet kwijt .We zijn met 6 personen en zoals zij zeggen krijg je pas 3 dagen voor vertrek of de reis doorgaat of niet .Dan nog iets zoeken voor 6 personen die periode dat gaat moeilijk worden.
Grt Familie Van Nyen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik iemand aan de lijn krijg of een duidelijk antwoord op mijn mails

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]