Klacht: geen antwoord, geen reactie, telefonisch niet bereikbaar

[email protected] op 28 oktober 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Ons verblijf van april kon door de corona niet doorgaan; na een tijdje kregen we bericht van belvilla dat ons verblijf verplaatst was naar volgend jaar (weekend in maart); daar was ik niet mee akkoord en heb hierop geregareerd; helaas nooit een antwoord gehad;
Overdreven vele verkeerde mails gehad dat het wel geboekt was, dat het niet geboekt was, enzovoort….
Uiteindelijk is het me toch gelukt om met m’n tegoed-voucher iets anders te boeken. Staat momenteel vast in februari 2021;
Ik had ook nog een mail gekregen dat ik 100 euro korting kreeg bij een volgende boeking, vanaf een bepaald bedrag. Hierop heb ik ook herhaaldelijke keren een mail gestuurd….. steeds zonder antwoord!!!
Ik keek gisteren nogmaals in ‘mijn boekingen’ onder Belvilla en daar stond onze boeking op ‘cancelled’???
Vandaag staat hij op ‘upcoming’….
Ik heb het echt gehad met het ongeloofelijke onproffesioneel gedoe en hoop nu eens dat er iemand dit op een deftig manier kan rechtzetten.
Mijn voorschot zou nu toch aanvaard zijn maar die 100 euro korting is nog steeds niet zichtbaar op mijn boeking.

Graag een duidelijk antwoord.
Groeten,
Ann Lingy

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]