Klacht: Geen afhandeling/reactie op lopende klacht

op 13 oktober 2016 over ONVZ in de categorie Zorgverzekering

Stoppen met roken programma in basispakket.
Onvz zelf niet bekend met vergoeding.

Na enkele weken eindelijk 1 rekening vergoed.
Medewerkers vragen nu om op hun email te reageren zodat zij meer duidelijkheid krijgen.
Gedaan.
Maar helaas worden wel nu totaal genegeerd.

Zeer vermoeiend om iets afgehandeld te krijgen.

Wanneer de laatste declaratie wordt betaald.
Declaratie van mijn partner G. Snackers.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ONVZ over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ONVZ in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ONVZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ONVZ

Heeft op 14 oktober 2016 om 11:12 geantwoord

Heeft op 14 oktober 2016 om 12:47 geantwoord

Wederom hebben ze het hier over uitbetaling nota d.d. 5 oktober.
Er zijn TWEE nota's! !!!!!!

Reactie van de melder van de klacht helenenabben

1 maand geleden - Het is echt frustrerend Hoe ONVZ met haar klanten omgaat. Wij stappen in elk geval zeker over komend jaar...... Is het zo moeilijk om 2 ingediende nota's ....nota bene op MEERDERE manieren verzonden op jullie advies.....gewoon te voldoen.

Bericht van ONVZ

1 maand geleden - Geachte mevrouw Nabben, Ik heb u geprobeerd te bellen, maar helaas geen gehoor. Wellicht zou u zo vriendelijk willen zijn om mij terug te bellen? Mijn uitleg:Het betreft 1 nota en een kopie nota met dezelfde datum. Dus er zijn geen twee nota's, er is er maar 1. Leverdatum 4 augustus 2016 notanummer 304696 14 stuks. Er zijn inderdaad twee nota's ingestuurd, maar dat is exact dezelfde als de andere. Als u nog andere nota's met een andere leverdatum heeft, dan deze graag alsnog bij ons indienen. Met vriendelijke groet, ONVZ Zorgverzekeraar Mark Lobenstein Senior medewerker Cliëntenservice 030 639 65 27

Reactie van de melder van de klacht helenenabben

1 maand geleden - Zie bijgevoegd bestand bij eerste melding klacht.

Bericht van ONVZ

1 maand geleden - We hebben telefonisch afgesproken dat u de nota's nogmaals gaan sturen, niet alle nota's waren gedeclareerd. Om alle misverstanden uit te sluiten kan ik dan controleren wat we al eerder hebben ontvangen en wat niet. Uiteraard zal ik de nog niet eerder ontvangen nota's voor u laten afhandelen. Ik verzoek u de nota's te mail naar clientenservice@onvz.nl t.a.v. Mark Lobenstein. Alvast dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Mark Lobenstein ONVZ Zorgverzekeraar Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht helenenabben

1 maand geleden - Twee maanden na datum heb ik op verzoek een nieuwe nota bij apotheek gehaald en verstuurd. ONVZ had natuurlijk ook zelf contact met apotheek kunnen opnemen...... Benieuwd hoe lang het duurt voordat dit bedrag eindelijk terug betaald wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door helenenabben