Klacht: Geen activering van sim, geen nummerbehoud

op 20 september 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 1 aug abonnement afgesloten bij Hollands Nieuwe met nummerbehoud. 2 aug, geen activering geen bericht. Zelf gebeld, nummerbehoud was niet ontvangen uitgesteld tot 17 aug. Of ikzelf vorige provider wilde bellen waarom het nummer niet vrij werd gegeven. Provider had geen verzoek van Hollands Nieuwe ontvangen. Kon alleen internet gebruiken van 1 aug t/m 17 aug, toen was het signaal van de sim verdwenen. 17 aug geen activering geen nummerbehoud, weer uitgesteld tot 23 aug. Het is nu 6 sept, heb inmiddels 5x gebeld. Kan niet gebeld worden, kan zelf niet bellen of internetten. Wordt mijn oude nummer gebeld, dan krijg men de voicemail, wordt het nieuwe nummer gebeld, dan is dit niet bereikbaar. Kortom ik ben niet bereikbaar en kan zelf ook niet bellen etc.Men blijft beloven dat het wordt opgelost maar er gebeurd dus niks.

Gewenste Oplossing:

Zou wel heel fijn zijn als ik gewoon kan bellen en gebeld worden.
Ben nu eigenlijk zover, dat ik van dit abonnement af wil.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hughes