Klacht: geen actiewebsite????

op 01 augustus 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Actie website is spamm
geen goede start van Dirk in krimpen aan den IJssel

nette winkel - keuring personeel
jammer van alle actiekaartjes die ze uitdelen en dus gewoon kan weggooien. dus oplossing is : afspraak is afspraak

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 03 augustus 2016 om 10:33 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat u niet tevreden over de actiepagina bent. Kunt u ons aangeven waarom dit volgens u spam is? Dit is een website dat door ons gemaakt is, met geen connecties naar buiten. De in te voeren gegevens worden alleen gebruikt om contact met u op te nemen als u gewonnen heeft. Deze gegevens zijn goed beveiligd en worden niet voor andere doeleindes gebruikt. Er wordt ook echt een winnaar gekozen, die een minuut gratis mag gaan winkelen. Bij de door ons recent geopende andere winkels hebben de winnaars hier al tevreden gebruik van gemaakt.
De actie is inmiddels wel afgelopen en de winnaars worden vandaag op de hoogte gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door RobKroone