Klacht: Geen aansluiting

op 11 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Aankomen op station Winterswijk met een korte vertraging. Trein naar Zutphen wacht niet, vlakbij maar gewoon wegrijden. Geen stijl.
Avond, dus mag je een uur wachten.

Lang leve het openbaar vervoer

Minimaal geld terug

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 september 2016 om 22:01 geantwoord

Beste Taco,

Wat jammer om te horen dat de Trein naar Zutphen wegreed toen je net vlakbij was. Het op tijd vertrekken is een bij ProRail vastgelegde afspraak. Om de veiligheid op het spoor te garanderen is de dienstregeling van de vervoerder vastgelegd. De machinist, verantwoordelijk voor het vervoer van vele reizigers, heeft daarom opdracht zich hieraan te houden. Als de vertrekprocedure is opgestart (als het sein door ProRail op veilig is gezet) dan moet een machinist vertrekken. Hij kan dan niet op eigen initiatief de vertrekprocedure onderbreken om nog reizigers te laten instappen.

Je geeft aan dat je graag je geld terug zou willen. Ik kan je hier geen beloftes over maken, maar je kunt altijd een aanvraag doen om na te gaan of je recht hebt op geld terug bij vertraging: http://bit.ly/2bNwE3j

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Trx