Klacht: Geen aanpassing van de bestelling binnen 24uur mogelijk

op 05 september 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Deze maand is het \”3 halen 1 betalen\” bij Hans Anders waarbij ze in de reclame duidelijk maken dat je maar 1 bril hoeft te betalen. Zo heb ik 2 brillen besteld en een zonnebril op sterkte. Dit kwam samen rond de 540 euro, waar ik toch even van schrok. Nu, wanneer ik thuiskwam, bekeek ik de bon van de winkel en is de 3° bril niet gratis, maar krijg je \”maar\” 80 euro korting, terwijl ze op de website zeggen dat je een 3° bril gratis krijgt vanaf 80euro. De 2° bril op sterkte was ook niet volledig gratis, wat ze me niet verteld hadden, blijkbaar betaal ik de cleancoat er bovenop, hoewel ik dit niet gevraagd heb in de winkel. Nadien overlopen ze wel de kassabon, maar wat je echt gekocht hebt, dat kom je niet te weten. Nu heb ik de proef op de som gedaan en dezelfde 2 brillen proberen bestellen via de website en wat blijkt: daar zou ik voor 2 brillen te betalen maar 380euro moeten betalen, dus rekening houdend met het feit dat je 1 bril zeker 100% volledig gratis krijgt in de winkel, zou dit de prijs moeten zijn voor de 3 brillen samen! Ik voel mij opgelicht! Binnen de 24 uur na bestelling ben ik terug naar de winkel geweest om een aanpassing te krijgen. Echter werd ik daar afgeblaft en onheus behandeld en werd mij gezegd dat ik bijgevolg niets meer aan de bestelling kan veranderen! Ik vind dit pure oplichterij en zal hiervan ook melding doen via test-aankoop in België!

De bestelling zou ik willen veranderen naar 2 brillen waarbij 1 gewone bril op sterkte en 1 gratis zonnebril op sterkte overgehouden worden en dit voor de prijs van 269 (normale winkelprijs zonder de clean-coat)! Die 2° gewone bril wil ik niet meer!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 05 september 2016 om 17:01 geantwoord

Heeft op 05 september 2016 om 19:02 geantwoord

Er kan onmogelijk een oplossing zijn aangezien enerzijds mijn vrouw geen telefonisch contact heeft gehad met iemand van Hans Anders en anderzijds jullie niet over het nummer van mijn vaste lijn beschikken. Het nummer dat Hans Anders zou moeten hebben, is dit van mijn GSM die ik overal, dus ook vandaag, meeheb en waarop ik ten allen tijde bereikbaar ben!

Bericht van Hans Anders

4 maanden geleden - Beste heer Vermeersch, Mijn excuses het klopt dat er nog geen contact is opgenomen. Ik heb per ongeluk deze oplossing bij uw klacht vermeld. Uw klacht staat nog open. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door steven9910