Klacht: Geen aandacht voor Coronaregels

op 30 juli 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik probeer de laatste tijd zo min mogelijk met de trein te reizen vanwege corona, maar heb helaas geen auto om anders te reizen, dus soms is het nodig. Ik merk dat sinds 1 juli de drukte toenam en dat er helaas niet actief wordt gestuurd op Coronamaatregelen. Er zijn stickers op het perron, maar geen conducteur die aangeeft dat je zonder kapje niet mag reizen of hoe het kapje goed te gebruiken. Ze worden zelfs verkocht op de perrons bij de Kiosk en alle andere kiosken. Reizigers moeten op hun verantwoordelijkheid worden aangesproken, want het kapje is niet voor eigen veiligheid, maar vooral voor anderen. Om het virus niet te verspreiden.

Wanneer er actief gehandeld wordt en gestuurd wordt op mondkapjes gebruik op de juiste wijze en het houden van afstand. Aanvullend lijkt het me heel slim om een deur voor instappen en een deur voor uitstappen te maken, 1-richtinfsverkeer in de treinstellen zelf dus.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timotei