Klacht: Geen aandacht genoeg boor onze zaak

Mijn klacht is groot heb geziens voogd die drie maanden het heb aflaten weten toen heb de leiding gevende gesproken zat er iets meer schot in uiteindelijk moest er veel dingen gebeuren voordat mijn dochter bij mij mocht slapen uit eindelijk hoefde dag niet omdat te lang geduurd hebt en het anders niet meer haalbaar zou worden voor de 27 ste dan zou mijn dochter 1x in de 2 weken hele weekkejnd bij mij slapen plus de vakantie verdelen dag is nu niet meer haalbaar omdat er te weinig energie in de zaak is gestoken heb daaf medere malen metrums van gemaakt gezinsvoogd bel me niet terug komt afspraken niet na met papieren heb vaak genoeg aangegeven dat mij. Dochter allemaal zecht kwa opsluiten op kamer sex geluiden tongen en er word gewoon niets mee gedaan moeder zit bij instantie wie amperomkjjkt jp van de bent lieg ook alles voor moeder dit te gek boor woorden. Mvg Pascal mij. Klacht is echt groot door julli kan ik geen hoger beroep gaan omdat nooit stukken heb invangen van ots heb elke instantie hier gebeld in Nederland wie wat vanmorgen mij. Dochter kan beteken en wat denk je niemand niet normaal

Afspraak maken met mij en overpraten dat we dit sneller op kinnen lossen

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 03 juli 2018 om 12:48 geantwoord

Geachte mevrouw Pruim,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 19 juni 2018 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Kom snel met oplossing anders gaat het niet goed komen