Klacht: Geen 3G meer op tablet en klantenservice onberijkbaar

op 25 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Enkele dagen geleden kwam ik er achter dat mijn internet op mijn tablet niet meer werkt. Het abonnement loopt nog, de rekening is netjes betaald en naar grondig zoeken bleek er niets mis met mijn tablet.
Nu probeer ik Vodafone hier al enkele dagen over te bereiken maar lijkt dit onmogelijk, klantenservice constant bezet ect.ect. ondertussen heb ik netjes betaald voor een service die niet geleverd word en baal ik hier behoorlijk van aangezien het dus ook nog eens onmogelijk lijkt om klanten te helpen.
Daarbovenop komt nog eens dat ik eerder deze maand mijn mobiele abonnement bij vodafone heb opgezegd waarna nog wel gewoon een volledige maand is afgeschreven, hierover heb ik uiteindelijk wel iemand te spreken gekregen (enkele dagen gelden) die mij heeft beloofd dat het geld terug zou komen, maar ook daarvan heb ik voorlopig nog niets gezien.

Ik zou graag weer netjes internet (3G) op mijn tablet hebben, en enige compensatie voor de gemaakte onkosten (voornamelijk bellen klantenservice) en voor de niet geleverde service.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste alexandernel, Ik heb je net een e-mail gestuurd waarin ik om meer informatie vraag. Zou je op deze e-mail willen reageren? Met vriendelijke groet, Linda Vodafone Web crew

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 23 januari 2013 om 13:45 geantwoord

Klant geeft aan dat de problemen met 3G zijn opgelost. Via e-mail heeft Vodafone verder contact met de klant onderhouden.

Alle klachten die gemeld zijn door alexandernel