Klacht: gedropt op grand canariea

op 22 april 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We zijn letterlijk aan ons lot overgelaten op gran canaria.
Na dat wij op de rotonde zijn afgezet moesten zelf maar uitzoeken waar ons hotel zich bevond. Wij hoorden hellemaal niets meer van tui. hebben zelf telefonisch contact op genomen met tui, het was daar niet bekent dat wij in hotel labranda riviera marina zaten, sterker nog het hotel kwam niet eens in het systeem van tui Nederland voor, ze begrepen dan ook niet wat wij daar deden. hierna een afspraak gemaakt dat er een hostess bij het hotel langs zou komen. hier hebben wij het een en ander mee besproken. hostess van tui Nederland was nog nooit in dit hotel geweest. wij hadden enkele klachten ook over het hotel, haar antwoord hier op was dat wij daar nog niet eens zo slecht zaten, en als er klachten waren dat wij die bij thuiskomst maar moesten mailen. op de vraag dat zij nog een keer langs zou komen was het antwoord nee. Dus in het kort onze klachten we zijn nog nooit zo door tui behandeld en het hotel was ook niet top, we voelen ons in de steek gelaten de 15 dagen die wij op gran canaria verbleven.

Dat er excuus wordt aangeboden en een tegemoetkoming van de reissom die wij voor deze trip hebben betaald, en waar wij van tui niets van hebben gezien op cran canaria. en een tegemoetkoming van de klachten die wij over het hotel hadden. De prijs kwaliteit verhouding staat niet over een met wat wij hiervoor hebben betaald. wij reizen al een aantal jaren altijd met tui en hebben dit nog nooit eerder meegemaakt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiebedoede