Klacht: Gedrag medewerker

op 17 augustus 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Geachte Rabobank,

Even geleden ben ik “aangevallen” met woorden door een medewerker van de Rabobank in Amsterdam met de naam Chris van Vliet.

U kent natuurlijk social media. Iedereen kan erop reageren etc. Ik had bericht geuit dat ik vond dat mensen een atleet die opende olympische spelen onderuit gegaan niet zo moesten beledigen. Dat is mijn mening en die mag ik uiten.

Vervolgens krijg ik onaangename reacties van de eerdergenoemde medewerker.

Wat voor mij juist schokkend is is dat de Rabobank dit soort diep gezonken en ronduit zielige medewerkers in dienst heeft. Het het imago van de Rabobank zeker ten goede… Schandelijk zeg ik U. Uw medewerkers zouden ten alle tijden fatsoenlijk gedrag moeten vertonen, waar dan ook. Mijn beeld over de medewerkers van de Rabobank is natuurlijk sterk verslechterd. (Zie bijgevoegde foto’s)

Ik hoop dat U actie onderneemt tegen deze schandelijke medewerker die zich zeer onvolwassen gedraagt en ruzie zit te zoeken via social media.

Graag zou ik een reactie van u ontvangen of u met mijn klacht iets heeft gedaan. Gaarne deze reactie naar justinlente_@hormail.com

Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt.

Hoogachtend,
Justin Lente

Ps. Aangezien het bestand een beperkte grootte mag hebben heb ik de meest onbeschofte erbij gezonden met een foto.

Overige reacties van uw medewerker waren:
– Dat mensen die mijn rotkop moesten aanzien heel de dag door dat ik daar medelijden mee moest hebben.
– dat hij zich alleen zo gedraagt op
Dumpert.
– dat mijn vader teleurgesteld in mij zou zijn. En dat hij dat bij mijn geboorte toen ik “eruit” kwam ook al was.

Kortom: schandelijk voor een medewerker van uw organisatie. Als u wilt kan ik de overige foto’s toemailen.

Als deze persoon sancties wordt opgelegd of in ieder geval wordt ontslagen. Dit soort personen zou ik niet in een organisatie als de bank willen zien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Justinlentee