Klacht: Gedrag buschauffeur

op 14 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stapte om 14:35, 14-9-2016 op in de bus op lijn 121, bus 8990.
De buschauffeur stopte netjes bij de éerste halte, waarna hij mij aansprak dat ik wat naar achter moest gaan staan, wat ik wilde, maar niet kon omdat iemand anders er voor stond.
De volgende halte werd hij boos op mij omdat anderen de weg blokkeerde.
Dus ik zover ik kon naar achter, 3e halte draaide hij helemaal door. Hij stapte de bus uit, vloekte met de naam van God, waarna hij instapte om de achterdeur open te maken, stapte weer uit en achter liep hij naar binnen waarna hij ging schreeuwen dat iedereen zo ver mogelijk naar achter moest gaan staan, terwijl hij ook mensen achterin kon laten instappen.
Daarna vervolgde de buschauffeur vanaf deze halte tot de snelweg met redelijk agressief rijgedrag.

Gewenste Oplossing:

Zodra deze chauffeur erop wordt aangesproken en daarmee ook iets gaat doen, zoals logisch na denken om mensen achterin in te laten stappen i.p.v. iedereen in de bus te moeten verplaatsen. Daarnaast wil ik ook graag dat deze chauffeur op cursus woedebeheersing gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Joost, Jammer om te lezen dat je genoemde situatie hebt ervaren. Ik wil er graag intern melding van maken bij de teammanager in de regio maar dan ontvang ik graag nog informatie van je bij welke halte je om 14:35 uur ingestapt bent. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Joost00719

1 jaar geleden - Centraal Station in Den Bosch.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 september 2016 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Joost,

Bedankt voor de aanvulling! Ik ga dit intern doorzetten.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Joost00719