Klacht: Gedrag bezorger

op 21 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag werden mijn meubels die ik bij leen bakker gekocht had bezorgd.
De bezorger kwam met een zeer arrogantte toon mij eerst vertellen dat er een vordering open stond en als ik deze niet eerst betaalde werden er geen meubels afgeleverd.
Ik heb gezegd dat ik geen vordering open had staan maar gewoon mijn meubels bij aflevering betaal.
De chauffeur was al begonnen met uitladen wat overigens een hele vriendelijke man was moest stoppen ,omdat ik eerst moest betalen ,ik heb gezegd dat ik eerst wilde zien wat hij bij zich had en dat dan zou betalen.
Ik mocht in de vrachting auto kijken en de bezorger wees mij wat van mij was Ik heb betaald. De bezorger wilde de spullen niet door het raam wat heel groot is aangeven en toen ik zei dat hij het dan maar door de voordeur moest zien te krijgen wilde hij dit ook niet om dat hij dan volgens hem zelf meer dan 100 meter moet lopen ,dit is zeker niet meer dan 50 meter.
Om dat hij aangaf als het zo moet dat hij de spullen dan weer mee zou nemen hebben wij de spullen in de tuin laten zetten en zelf binnen gebracht. De houding en de toon van deze jonge man was schandalig hij had een pet op waardoor zijn gezicht maar amper te zien was.
Ik vind als ik zoveel geld moet betalen voor de bezorging deze toch wel op een klantvriendelijke manier gedaan mag worden. Zeker zal ik ook bij leen bakker deze klacht neer leggen.dit heb ik ook aan de bezorger later weten maar hij heeft niks met leen bakker te maken zegt hij.
Nogmaals ik vind het schandalig dat als ik iets koop en wilt betalen bij aflevering wat volgens mij half Nederland doet dat ik op deze manier behandeld word.

Een excuus van post nl en dat deze bezorger zich realiseerd dat hij zich fatsoenlijk gevraagd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 23 juni 2017 om 16:01 geantwoord

Beste mevrouw van Tilborg,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken, dit is niet de service waar wij naar streven. Uw klacht wordt met de gegevens uit deze zending door gezet naar de vervoerder, met het verzoek om deze met de chauffeur te bespreken opdat dergelijke gevallen in de toekomst vermeden kunnen worden.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 04 juli 2017 om 23:22 geantwoord

U heeft mijn mail niet goed gelezen ,het ging om de bijrijder niet om de chauffeur. U maakt er zich erg makkelijk vanaf.
Jeanet van Tilborg

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van Tilborg