Klacht: Gedeelte reis geannuleerd door vliegtuigmaatschappij.

op 03 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Een vlucht op het traject van onze terugreis van Costa Rica naar Nederland in Juli is geannuleerd door de vliegtuigmaatschappij.
Na contact met de KLM vertellen zij mij dat Budgetair zelf vouchers of een refund moet aanvragen voor ons. KLM kan dit niet voor ons doen omdat we via Budgetair geboekt hebben. Wij kunnen dit dus ook niet op de site van de KLM doen.
Budgetair is niet bereikbaar en meldt bovendien aan anderen dat de mensen het zelf maar moeten doen bij KLM zag ik. Dit is dus niet waar want dat kan helemaal niet.
Ik wil graag de complete reis geannuleerd en ons geld terug of vouchers van de KLM. Een normaal antwoord i.p.v. een standaard mailtje zou ook fijn zijn

Edit 4 Mei. Vandaag kreeg ik een mail van Budgetair dat de reis geannuleerd is en ze contact opnemen met KLM voor restitutie. Reisschema is bij KLM en Budgetair op hun sites al aangepast.
Fijn! Ik wacht af.
Mocht dit allemaal goed verlopen dan haal ik uiteraard deze klacht z.s.m. weg.

Ik ben tervreden als Budgetair contact opneemt met ons en de KLM en er voor zorgt dat wij of ons geld terugkrijgen of reisvouchers van de KLM gelijk het bedrag wat we betaald hebben. Daarnaast zou directe communicatie tussen de klant en budgetair een hoop helpen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 11 mei 2020 om 15:08 geantwoord

Beste Hendrik Jan,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

Ik zie dat de annuleringsbevestiging is verzonden. Het kan enige tijd duren voordat deze verwerkt is door de luchtvaartmaatschappij. Je ontvangt automatisch een status update. Ik hoop op je begrip en geduld hierin.

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 15:15 geantwoord

De annulering is gedaan door de luchtvaartmaatschappij dus die hoeven niets te bevestigen. Het enige dat moet gebeuren is dat ik en daarbij vele antwoorden gewoon zeer spoedig ons geld of vouchers krijgen. En een normale manier om in contact te komen met Budgetair. Volgens de KLM zelf moet Budgetair contact met ze opnemen en dan is het zo geregeld. Hoeft geen maanden te duren zeggen ze. Helaas lees ik 100en berichten van mensen die absoluut geen geduld meer hebben. Graag zou ik het zo snel mogelijk geregeld zien. Het liefst met wat persoonlijker contact. Groet, H.J.Boes.

Alle klachten die gemeld zijn door H.J.Boes