Klacht: gebruikslimiet, onverwachte rekening van 50 euro

op 02 mei 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ook ik heb het probleem met het gebruikslimiet.
Ik krijg ineens een rekening van 50euro binnen, aangezien ik 50 euro over mijn abbonement ben gegaan.
– ik heb wel het berichtje gehad dat ik 80% van mijn bundel heb bereikt.
– Ik heb geen bericht gehad dat ik 100% van mijn bundel heb bereikt.
– Daarnaast heb ik vrijdag ochtend rond 10:00 op 29 april nog gekeken en had ik nog 8mb over.
– even later krijg ik een bericht dat ik 50 euro over mijn limiet zit en dan kijk ik op de site en staat er dat dat op 29 april was om 3:15 uur snachts.
dit kan niet aangezien ik deze dag thuis was bij mijn ouders, ik sliep en ik gewoon WIFI aan had staan. Er zijn deze nacht geen updates zijn uitgevoerd, en ik amper bereik heb bij mijn ouders thuis.

Als ik dit bedrag niet hoef te betalen. Want het is gewoon onterecht.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 11 mei 2016 om 10:44 geantwoord

Beste mevrouw Van der Ligt,

Ik zie dat uw melding inmiddels is opgepakt door mijn collega's. Naar aanleiding van uw melding op Facebook is er een passende compensatie geboden voor uw situatie. U wilde opheldering over de factuur en de gemaakte kosten. U bent Ik ga er dan ook vanuit dat u voldoende bent geholpen en ik ga uw melding dan ook sluiten.

Mocht u vragen hebben dan kunt u deze telefonisch stellen of het contactformulier op onze website invullen. U krijgt hier dan zo spoedig mogelijk een reactie op.

Alan

Simpel

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lichii-M