Klacht: Gebruiks voorwaarden

op 06 september 2016 over Facebook in de categorie Social Media

Hallo

Hierbij wil ik mededelen dat ik niet begrijp waarom Facebook in geweeft is met geloof overtuigingen,

Volgens mij krijgen we de les al van onze meebestande die geen last hebben van geigenen groepen die hun winkel lopen ten promotien op een geloofsteenworp overtuiging die niet op de meeb3stande wordt gegeven.

Graag had ik ik mijn les van meebestande gehad vertrouwelijk hierbij wil ik melden dat Facebook onder André Door familie leden aangemaakt is en niet Door mijzelf om contact met mij te hebben.. niet weten dat ik daardoor automatisch toestemming gaaf niet alleen om te cyber pesterij maar ik nog is mijn geloofd overtuiging via daar te doen

Graag zou ik hierin veranderingen in zien..
En dat mijn les kwaliteit geloof ik letterlijk wordt genomen en serieus Door de medemensen..

Ik heb Facebook die aan gemaakt is Door iemand die daar vanaf wist geen toestemming gegeven om via daar mijn les geving te beïnvloeden en en richtlijn te geven

Vriendelijke groet,

En gevalende

Wanneer de jongen hier over duidelijk serieus worden genomen.

Graag zouden zijn niet willen weten dat de les gevers in Chili en Spanje wonnen en werken en voor iemand anders terug naar Nederland komen

Veel ouderen zeggen namelijk dat zij gewoon ter oren komt van dierbare waar zij ten plaatsen moeten wezen...

Vriendelijke groet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy02021989