Klacht: Gebruik my vodafone app

op 15 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben vorig jaar zomer overgestapt naar een nieuw telefoonnummer. Mijn oude nummer had ik ook via Vodafone.

Nu had ik een app, my vodafone waar ik alle informatie in kon zien. Ik wilde mijn data van mijn oude nummer behouden in de app incl mijn nieuwe nummer. Via de chat direct aangevraagd.Dit was mogelijk… Ik zou een terugkoppeling krijgen. Helaas ontving ik niets.. Wederom contact gezocht maar toen gaf een medewerker aan dat dit absoluut niet mogelijk was. Hij ging wat handelingen verrichten en zou mij een activatie e-mail sturen. … Weken gingen voorbij niets vernomen.

Toen wederom een chat gestart omdat bellen ook al lastig is en lang duurt. Toen bleek dat mijn email geblokkeerd was en deze niet gebruikt kon worden. Dat moest allemaal gereset worden door een andere support medewerker. Helaas niks vernomen…

Vandaag maar weer eens contact gezocht maar nu blijkt er een storing te zijn met het mailverkeer in myvodafone app. Kortom ik kom niet verder hiermee..

Ondertussen ontvang ik wel smsjes van vodafone waarin torenhoge bedragen staan vermeld die voor een bepaalde datum betaald moeten worden. Ik vermoedt dat dit fraude smsjes zijn omdat de datums als voorbij zijn en mijn telefoon nog steeds werkt. En ik tevens ook keurig elke maand mijn abonnementskosten betaald

Ik zou graag de app My Vodafone werkend willen hebben. En daarnaast een excuus voor alle loose antwoorden die ik ontvang en die nergens op gebaseerd zijn of nergens naar toe verwijzen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]