Klacht: Gebroken tafelamp

op 22 maart 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Heden middag een tafellamp bij action gekocht. Deze zit in een doos die dicht geplakt is bij thuiskomst wil ik hem openen en tegelijk dat ik hem open hoor ik gerinkel in de doos, wat blijkt de glazen kap ligt in duizend stukken. Ik rij gelijk terug naar de winkel en wil hem omruilen wat blijkt dit doen ze niet omdat ik in de winkel voor aankoop in de doos had moeten kijken. Ik vind dit geen service en niet kunnen. Het lijkt mij toch dat ik recht heb op omruilen omdat ik iets koop wat beschadigd is ook al is dit van glas.

Als ik of mijn geld terug krijg of een andere tafelamp

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hm Doesburg