Klacht: Onvriendelijke klantenservice bij Action

klager4233cd6b op 27 juni 2026 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Action
Status Open
Datum 27 juni 2026

Een klant heeft een negatieve ervaring gedeeld over de klantenservice bij Action. Tijdens een bezoek werd zij onvriendelijk behandeld door het personeel, dat alleen naar de juiste gangpaden wees zonder verdere hulp te bieden. Toen zij vroeg om een vriendelijkere benadering, kreeg zij te horen dat het personeel daar geen tijd voor had.

Mijn Klacht:

Ik heb een negatieve ervaring gehad bij Action. Tijdens mijn bezoek werd ik onvriendelijk behandeld door het personeel. Ze wezen enkel naar de juiste gangpaden zonder me daadwerkelijk te helpen of met me mee te lopen. Toen ik om een vriendelijkere benadering vroeg, kreeg ik te horen dat ze daar geen tijd voor hadden. Dit is absoluut niet de klantenservice die ik verwacht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Action werkt aan de vriendelijkheid van hun personeel en hen aanmoedigt om klanten beter te helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Action
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Alle klachten die gemeld zijn door klager4233cd6b
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM