Mijn Klacht:
Ik heb een negatieve ervaring gehad bij Action. Tijdens mijn bezoek werd ik onvriendelijk behandeld door het personeel. Ze wezen enkel naar de juiste gangpaden zonder me daadwerkelijk te helpen of met me mee te lopen. Toen ik om een vriendelijkere benadering vroeg, kreeg ik te horen dat ze daar geen tijd voor hadden. Dit is absoluut niet de klantenservice die ik verwacht.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat Action werkt aan de vriendelijkheid van hun personeel en hen aanmoedigt om klanten beter te helpen.

