Klacht: Gebroken montuur

op 01 juli 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Van een slechts paar maanden oude Multivocaal bril is ineens het montuur gebroken op de neusbrug. Bij teruggaan naar de winkel in Bladel gaven ze daar aan dat het geen productie fout was en ik voor e30 een nieuwe montuur kon kopen. Is dat nu service? Dit was mijn 1e aankoop bij Hans Anders, maar zo ook de laatste! Is de service ook ‘Anders’?

Montuur gratis vervangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 juli 2021 om 14:10 geantwoord

Beste JansenC,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Wat vervelend dat uw montuur na zes maanden al stuk is.

U geeft aan dat u een nieuw montuur onder garantie wilt ontvangen. Om te beoordelen of de breuk onder de fabrieksgarantie valt, wil ik u vragen om met de bril langs de winkel te gaan. Indien de winkel beoordeelt dat de schade niet onder deze garantie valt, kunt u tegen 20% eigen risico een vervangend montuur via het Bril Garant Plan bestellen die u bij aankoop heeft afgesloten. Bij een varifocus bril komt het minimum bedrag uit op 30 euro.

Lisanne
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JansenC