Klacht: Gebroken

op 08 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geachte,

Niet zo zeer een klacht, meer een vraag naar coulance.
Ik heb een aantal maanden terug een lidmaatschap aangevraagd via internet, dit was destijds een aanbieding. Ik heb voor 1 jaar vooruit betaald. Echter een aantal dagen na het aanmelden brak ik mijn staartbeen en sacrum en kon daardoor een aantal maanden helaas niet sporten. Ik ben zelf dom geweest en heb het niet doorgegeven, vandaag ben ik pas voor het eerst naar de sportschool geweest, de meneer achter de balie wist niet goed wat er gedaan kon worden, en OF er iets gedaan kon worden,

Ik zou graag vanaf deze maand mijn abonnement willen laten ingaan, omdat ik een aantal maanden geen gebruik hebben kunnen maken van de faciliteiten. Ik heb pasnmmer 20803317

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 09 augustus 2016 om 07:25 geantwoord

Beste Jessica,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat jij wegens medische redenen geen gebruik hebt kunnen maken van jouw abonnement. Op het moment dat wij een doktersverklaring ontvangen waarin wordt aangegeven dat er niet meer kan of mag worden gesport, bieden wij de coulance aan om het lidmaatschap vroegtijdig te beëindigen. Dit kan alleen niet met terugwerkende kracht. Ook is het niet mogelijk om de maanden naderhand op te schuiven.

Ik wens jou veel sterkte met het verdere herstel.

Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door jessica15hh2